Igazgatási szünet
2022. november 30., szerda 11:29
Tisztelt Ügyfeleink!
Társaságunk 2022. december 22. – 2023. január 2-a között központi telephelyén (Bánki Donát utca 2/J) az irodai munkavégzéshez kapcsolódó munkafolyamatok tekintetében, évvégi igazgatási szünetet tart.
Ez idő alatt az ügyfélfogadás, az irodai ügyintézés és a központi titkársági ügyintézés is szünetel.
A nevezett időszakban a két ünnep között december 29-én (csütörtökön) lesz egy ügyeleti nap, amikor is a legfontosabb - személyes jelenlétet is igénylő - teendők előre egyeztett keretek között intézhetők.
Az igazgatási szünet alatt a központi e-mail cím: info@oihzrt.hu és a központi telefonszám (06 34 560-025) üzenetrögzítője is működni fog, melyeken lehetőség lesz a hibabejelentésekre.