Álláshirdetés
2020. október 9., péntek 06:23
Az Oroszlányi Ingatlankezelő és Hasznosító Zrt részmunkaidős bérügyintéző kollégát keres az alábbi feladatok ellátására.
- Személyügyi adminisztráció, munkaügyi dokumentumok kezelése
- Munkaszerződések, munkaköri leírások előkészítése, módosítása
- Alkalmi munkavállalók lejelentése,
- Bérszámfejtés előkészítése
- A jövedelmek utalása, kifizetésekhez kapcsolódó fizetési kötelezettségek pénzügyi teljesítése
- Egyéb hóközi feladatok (bérelőlegek, cafeteria, bértámogatások stb.)
- Kapcsolattartás a bérelszámolást végző társasággal
Elvárások:
- Bér és Tb ügyintézői végzettség
- MT és adójogszabályok ismerete
- Minimum 3 év releváns szakmai tapasztalat
- Jó együttműködési készség, egyéni és csapat munka
- Pontos munkavégzés, lelkiismeretesség, megbízhatóság
Amit kínálunk:
- Biztos háttér, stabil munkahely
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Versenyképes jövedelem
- Inspiráló munkahelyi légkör
Munkavégzés helye és ideje:
- Oroszlány
- Részmunkaidő
Jelentkezni, érdeklődni az info@oihzrt.hu e-mail címen, illetve a 06 20 2216725 telefonszámon lehet.
Jelentezési véghatáridő: 2020. október 25.